Nejčastější dotazy k mému výkladu karet

Než mě kontaktujete, rozmyslete si své otázky, termín, kdy chcete výklad a způsob, jakým výklad chcete a kolik minut chcete (do 30 minut, do 60 minut). Jaká témata budeme na konzultaci (výkladu karet) probírat, to je na Vás. Ke každému z vás přistupuji individuálně.

 1. Jakým způsobem probíhá výklad?       

  • Na výběr máte tyto způsoby výkladů na dálku: Facebook, Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, telefon, e-mailové výklady
  • Nebylo to snadné, ale rozhodla jsem se, že osobní výklady dočasně pozastavím - je to způsobené jak epidemiologickou situací, tak tím, že je zájemců o konzultace hodně a potřebuji stíhat domluvené časy (klienti, kteří chodí osobně, tak časy setkání občas nedodržují podle domluvy - třeba z důvodu kolony na cestě sem).
  • Pro zahraniční výklady je vhodný z telefonických hovorů Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook. 
  • Pokud si vyberete Facebook výklad nebo Skype výklad, tak se jedná o konverzaci (výklad) v délce do 30 minut nebo do 60 minut - ty si předem zvolíte. Můžete se ptát na co chcete.
  • Když si vyberete výklad přes telefon, tak Vám po předchozím Vašem zaplacení na můj bankovní účet v předem smluvený čas zavolám a provedeme výklad karet. Vy nic neplatíte za telefonické spojení - to je již v ceně výkladu.
  • Pokud si zvolíte e-mailový výklad, tak mou věštbu na e-mail obdržíte dle typu výkladu, který si zvolíte (přesný termín obdržení e-mailového výkladu závisí na mé vytíženosti).
  • Jestli budete mít zájem o výklad po Skypu s web kamerou, tak je nutné, abyste mě na to upozornil(a) při domluvě termínu. 
  • Jak svůj čas při konzultaci se mnou využijete, to je na Vás - můžete se ptát, můžeme kombinovat různé metody tak, aby výsledek byl pro Vás co nejlepší. Např. Vám můžu vyložit zásadní události z minulosti, nahlédnout pak do budoucnosti nebo můžeme rozebírat pouze aktuální záležitost, která Vás zajímá či se můžu podívat na Vaše čakry a bloky, které Vám částečně či zcela ovládají Váš život a pomoci Vám je odstranit nebo to může být kombinace všeho výše jmenovaného - je to vše o domluvě.
  • Dopředu nechci znát žádné informace - to vše probereme při samotném výkladu. Pokud se mnou chcete rozebírat svou záležitost (myslím tím třeba ,,nastínit" a to především telefonicky), tak to už počítám jako výklad, protože využívám různé esoterické metody včetně jasnovidectví, působím i částečně uklidňujícím účinkem, protože předávám energii a to jen tak ,,nevypnu". K tomuto ,,opatření" jsem se rozhodla především proto, že čím dál tím víc lidí má tyto tendence a snaží se mi odvykládat, co vše chtějí vědět a nepočítají to už do výkladu a tudíž do času, který jsem s nimi strávila.
  • Přes týden mě ohledně domluvy termínu kontaktujte telefonicky cca od 9:00 do 18:00, přes víkend zase od 10:30 do 17:00. Pokud neodpovídám na váš telefonický hovor, tak zřejmě pracuji, proto mi v tomto případě pošlete prosím SMS nebo mi napište zprávu přes WhatsApp či Viber. Jestli se chcete domluvit přes zprávy, tak ty mi můžete poslat kdykoliv (ze zahraničí využívejte WhatsApp, Viber, Telegram, messenger na Facebooku, u českých mobilních operátorů pište klidně SMS).

 

  • ROZCESTNÍK pro mé výklady:

             ★Vyhovuje vám aktivní komunikace, kdy se můžete ptát hned (na základě předchozího objednání):
                       ☛ pamatujete si řečené nebo si budete psát kvalitní poznámky:
                                ☑ volání přes mobil, kdy volám já vám
                                ☑ Facebook volání, Skype volání, Viber volání, WhatsApp volání, Telegram volání

                       ☛ nepamatujete si, co bylo řečeno nebo si nechcete nic psát:
                                ☑ FB chat
                                ☑ Skype chat
                                ☑ Viber chat
                                ☑ Google hangouts (Google talk)

           ★Vyhovuje vám v klidu si přečíst výklad a na nic se nedoptat, tak zvolte e-mailový výklad na různá předem daná témata.

Až na osobní setkání, je platba vždy předem na bankovní účet. Po obdržení platby může výklad proběhnout. 

 

 2. Vykládáte i do zahraničí?

  • Pracuji na dálku, takže výklad můžeme provést do jakékoliv světové země. 
  • Pro SLOVENSKO mám zvýhodněnou nabídku a to, že platbu posíláte vnitrostátně, takže odpadají poplatky za převod do zahraničí.
  • Ze zahraničí mi prosím nepište SMS, ale volejte na mobil nebo pište e-maily na info@zivotni-poradce.cz

 

 3. Kolik výklad stojí a kolik stojí otázka?

  • Na výběr máte z výkladu do 30 min či do 60 min. Vykládám karty na počet minut, takže se můžete ptát za předem dohodnutý čas na cokoliv. U mě počet otázek nerozhoduje, rozhoduje Vámi předem zvolený čas.
  • Jediná výjimka jsou e-mailové karetní výklady, kde jsou předem dohodnuté podmínky a e-mailové výklady jsou bez následné konzultace zdarma.

 

 4. Jakým způsobem se platí?

  • Platí se předem a to z důvodů špatných zkušeností s klienty. Pokud mi na můj e-mail info@zivotni-poradce.cz pošlete kopii transakce, tak výklad MŮŽE proběhnout dřív - záleží na mých časových dispozicích (prosím nespoléhejte na to, protože se množí čím dál víc lidí, kteří mi pošlou kopii transakce a účet mají prázdný, tudíž žádné peníze nedojdou na můj bankovní účet - z těchto důvodů, abych si nemusela každého prověřovat předem, jsem omezila možnost, že stačí zaslat kopii transakce, aby výklad proběhl dříve). 

  • Způsoby platby jsou následující:

    - převodem na můj bankovní účet

           - poštovní poukázkou typu A a C na můj bankovní účet

           - prostřednictvím TransferWise - platí pro všechny platby mimo EU

 

  5. Jaké je číslo účtu?

  • Číslo účtu sdělím z organizačních důvodů na požádání, protože musím si být i já jistá, že se mi s klientem bude dobře spolupracovat. Řídím Zákonem pro ochranu osobních údajů.
  • Pro Slovensko platí vnitrostátní převod = ŽÁDNÝ POPLATEK ZA PŘEVOD DO ZAHRANIČÍ.
  • VS: Vaše datum narození

 

 6. Potřebujete ode mě nějaké informace?

  • Všechny informace, které od Vás budu potřebovat, tak si řekneme až na daném sezení - pokud se bude jednat o osobní kontakt, Skype, mobil ní konzultaci či Facebook. Předem žádné informace znát nechci.
  • Jestli si objednáte e-mailový výklad, tak mi do e-mailu napište údaje, které mám napsané v záložce E-mailové výklady.
  • Ti z vás, kteří by mi chtěli dopředu říct svůj příběh (někteří si tak chtějí zadarmo prodloužit výklad nebo doufají, že dostanou odpověď bez konzultace), budou tak činit zbytečně - psát a ani pamatovat si to nemůžu. 

 

 7. Kdy může být internetová (mobilní) konzultace?

  • Pod internetovou konzultací se skrývá výklad karet přes Skype, Facebook. Pod mobilní konzultací je výklad po telefonu, kdy volám já Vám (nabídka pro telefon je platná pouze v rámci ČR).
  • Sezení může být, jakmile budou peníze od Vás na cestě - tzn. až se strhnou z Vašeho účtu. Má banka je FIO banka.
  • Pamatujte, že pokud nemáte stejnou banku jako já a chcete výklad přes víkend, tak se peníze strhnou v nejbližší pracovní den - tzn. třeba v pondělí. Teprve potom můžeme provést výklad.

 

 8. Kolik zaplatím, když si vyberu konzultaci přes Váš telefon?

  • Nabízím výklad prostřednictví telefonu v rámci ČR, kdy si dohodneme předem termín konzultace, Vy zaplatíte převodem na můj bankovní účet, pak teprve může proběhnout výklad (převod na bankovní účet trvá 1-3 pracovní dny). Zavolám Vám v předem dohodnutý čas na Váš telefon, který mi předem uvedete. Vy nic neplatíte za telefonické spojení - to je již v ceně výkladu.
  • Ceník výkladů přes telefon Vám sdělím na požádání.

 

 9.  Do kdy můžu konzultaci zrušit?

  • Objednávku konzultace můžete bez udání důvodu do 24 hodin před konzultací stornovat a to na e-mailu: info@zivotni-poradce.cz či na čísle: +420 604 552 856.

 

10. Až Vám peníze přijdou, ozvete se mi sama?

  • Jakmile odešlete platbu, dejte mi o tom vědět - buď na e-mail: info@zivotni-poradce.cz nebo telefonicky (+420 604 552 856)
  • Vzhledem k velkému počtu klientů a různým způsobům výkladů bude jistější domluvit se takto než když mi odešlete platbu třeba za e-mailový výklad, ale nemáte jistotu, že mi přišel e-mail s informacemi o tom, že nějaký výklad vůbec chcete.

  

11. Může se stát, že výklad nevyšel nebo nevyjde?

 

12. Můžu Vám zavolat bez objednání a Vy mi hned pak odpovíte?

  • Zavolat mi můžete jen ohledně dotazů na ceny, zeptat se na způsoby výkladů a kvůli domluvě na termínu výkladu. 
  • Po sjednání termínu výkladu a připsané platbě volám každému klientovi já sama v předem určený čas.

 

13. Zůstanou sdělené informace jen mezi mnou a Vámi?

  • Chtěla bych tímto dotazem některým z vás sdělit, že nemusí mít obavy, že by se informace někdo dozvěděl, protože se řídím dodržováním zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací a jsem zaregistrována na Úřadě pro ochranu osobních údajů.
  • Více informací zde: GDPR, kartářské zásady
  • Nikdo se nedozví, že jste mým klientem, pokud tedy tuto informaci nepředáte nějaké jiné osobě sami.

 

Po přečtení výše uvedených bodů se určitě neostýchejte mě kdykoliv kontaktovat

a zeptat se mě na ceny jednotlivých způsobů výkladů. Jsem tu pro Vás...