Nejčastější dotazy k mému výkladu karet

Než mě kontaktujete, rozmyslete si své otázky, termín, kdy chcete výklad a způsob, jakým výklad chcete a kolik minut chcete (do 30 minut, do 60 minut). Jaká témata budeme na konzultaci (výkladu karet) probírat, to je na Vás. Ke každému z vás přistupuji individuálně.

 1. Jakým způsobem probíhá výklad?       

  • Na výběr máte tyto způsoby výkladů na dálku: Facebook, Skype, Viber, WhatsApp, telefon, e-mailové výklady. Nebo můžete zvolit výklad osobní - v  Brně.
  • Mimo osobního výkladu je vždy nutná platba předem.
  • Pro zahraniční výklady je vhodný z telefonických hovorů Skype, Viber, WhatsApp, možná i Facebook. 
  • Pokud si vyberete Facebook výklad nebo Skype výklad, tak se jedná o konverzaci (výklad) v délce do 30 minut nebo do 60 minut - ty si předem zvolíte. Můžete se ptát na co chcete.
  • Když si vyberete výklad přes telefon, tak Vám po předchozím Vašem zaplacení na můj bankovní účet v předem smluvený čas zavolám a provedeme výklad karet. Vy nic neplatíte za telefonické spojení - to je již v ceně výkladu.
  • Pokud si zvolíte e-mailový výklad, tak mou věštbu na e-mail obdržíte dle typu výkladu, který si zvolíte (přesný termín obdržení e-mailového výkladu závisí na mé vytíženosti).
  • Jestli budete mít zájem o výklad po Skypu s web kamerou, tak je nutné, abyste mě na to upozornil(a) při domluvě termínu. 
  • Jak svůj čas při konzultaci se mnou využijete, to je na Vás - můžete se ptát, můžeme kombinovat různé metody tak, aby výsledek byl pro Vás co nejlepší. Např. Vám můžu vyložit zásadní události z minulosti, nahlédnout pak do budoucnosti nebo můžeme rozebírat pouze aktuální záležitost, která Vás zajímá či se můžu podívat na Vaše čakry a bloky, které Vám částečně či zcela ovládají Váš život a pomoci Vám je odstranit nebo to může být kombinace všeho výše jmenovaného - je to vše o domluvě.
  • Dopředu nechci znát žádné informace - to vše probereme při samotném výkladu. Pokud se mnou chcete rozebírat svou záležitost (myslím tím třeba ,,nastínit" a to především telefonicky), tak to už počítám jako výklad, protože využívám různé esoterické metody včetně jasnovidectví, působím i částečně uklidňujícím účinkem, protože předávám energii a to jen tak ,,nevypnu". K tomuto ,,opatření" jsem se rozhodla především proto, že čím dál tím víc lidí má tyto tendence a snaží se mi odvykládat, co vše chtějí vědět a nepočítají to už do výkladu a tudíž do času, který jsem s nimi strávila.
  • Nejlepší čas pro kontaktování mé osoby je 9:00 - 18:00 od pondělí do neděle - a to včetně svátků - způsob kontaktu ponechám na Vás. Konzultace jsou možné v časech 9:00-21:00 (dle mé vytíženosti).

 

  • ROZCESTNÍK pro mé výklady:

             ★Vyhovuje vám aktivní komunikace, kdy se můžete ptát hned (na základě předchozího objednání):
                       ☛ pamatujete si řečené nebo si budete psát kvalitní poznámky:
                                ☑ volání přes mobil, kdy volám já vám
                                ☑ osobní výklad v Brně
                                ☑ Skype volání, Viber volání, WhatsApp volání

                       ☛ nepamatujete si, co bylo řečeno nebo si nechcete nic psát:
                                ☑ FB chat
                                ☑ Skype chat
                                ☑ Viber chat
                                ☑ Google hangouts (Google talk)

                  Ceník pro výše uvedené sděluji na základě soukromých dotazů (záleží, v které zemi žijete a jakou máte měnu - zda CZK, EUR atd.).

                   Až na osobní setkání, je platba vždy předem na bankovní účet. Po obdržení platby může výklad proběhnout. 

           ★Vyhovuje vám v klidu si přečíst výklad a na nic se nedoptat, tak zvolte e-mailový výklad na různá předem daná témata (ceník je na mém webu

 

 2. Vykládáte i do zahraničí?

  • Pracuji na dálku, takže výklad můžeme provést do jakékoliv světové země. 
  • Pro SLOVENSKO mám zvýhodněnou nabídku a to, že platbu posíláte vnitrostátně, takže odpadají poplatky za převod do zahraničí.
  • Ze zahraničí mi prosím nepište SMS, ale volejte na mobil nebo pište e-maily na info@vestirnaonline.cz

 

 3. Kolik výklad stojí a kolik stojí otázka?

  • Ceny Vám z konkurenčních důvodů sdělím na požádání - viz kontakty
  • Na výběr máte z výkladu do 30 min či do 60 min. Vykládám karty na počet minut, takže se můžete ptát za předem dohodnutý čas na cokoliv. U mě počet otázek nerozhoduje, rozhoduje Vámi předem zvolený čas.
  • Jediná vyjímka jsou e-mailové výklady, kde jsou předem dohodnuté podmínky a e-mailové výklady jsou bez následné konzultace zdarma.

 

 4. Jakým způsobem se platí?

  • Platí se předem a to z důvodů špatných zkušeností s klienty. Pokud mi na můj e-mail info@vestirnaonline.cz pošlete kopii transakce, tak výklad MŮŽE proběhnout dřív - záleží na mých časových dispozicích (prosím nespoléhejte na to, protože se množí čím dál víc lidí, kteří mi pošlou kopii transakce a účet mají prázdný, tudíž žádné peníze nedojdou na můj bankovní účet - z těchto důvodů, abych si nemusela každého prověřovat předem, jsem omezila možnost, že stačí zaslat kopii transakce, aby výklad proběhl dříve). 

  • Způsoby platby jsou následující:

                    - převodem na náš bankovní účet (CZK, EUR, USD, GBP, AUD, CAD) 

                    - poštovní poukázkou typu A na náš bankovní účet - přesnou adresu sdělujeme na požádání

                    - poštovní poukázkou typu C na náš bankovní účet  - přesnou adresu sdělujeme na požádání 

                    - peníze v obálce - poštou -  zejména u zahraničních měn (vzdáváme se zodpovědnosti za doručení na naši adresu) 

                    - prostřednictvím Western union či Money Gram- platí pro všechny zahraniční platby - zadejte koncovou měnu CZK

                    - osobně - tento způsob platí jen při osobním setkání

 

  5. Jaké je číslo účtu?

  • Číslo účtu sdělím z organizačních důvodů na požádání, protože musím si být i já jistá, že se mi s klientem bude dobře spolupracovat. Řídím Zákonem pro ochranu osobních údajů.
  • Pro Slovensko platí vnitrostátní převod = ŽÁDNÝ POPLATEK ZA PŘEVOD DO ZAHRANIČÍ.
  • VS: Vaše datum narození

 

 6. Potřebujete ode mě nějaké informace?

  • Všechny informace, které od Vás budu potřebovat, tak si řekneme až na daném sezení - pokud se bude jednat o osobní kontakt, skype, mobil ní konzultaci či Facebook. Předem žádné informace znát nechci.
  • Jestli si objednáte e-mailový výklad, tak mi do e-mailu napište údaje, které mám napsané v záložce E-mailové výklady na webu www.vestirnaonline.cz
  • Ti z vás, kteří by mi chtěli dopředu říct svůj příběh (někteří si tak chtějí zadarmo prodloužit výklad nebo doufají, že dostanou odpověď bez konzultace), budou tak činit zbytečně - psát a ani pamatovat si to nemůžu. 

 

 7. Kdy může být internetová (mobilní) konzultace?

  • Pod internetovou konzultací se skrývá výklad karet přes Skype, Facebook. Pod mobilní konzultací je výklad po telefonu, kdy volám já Vám (nabídka pro telefon je platná pouze v rámci ČR).
  • Sezení může být, jakmile budou peníze od Vás na cestě - tzn. až se strhnou z Vašeho účtu. Má banka je FIO banka.
  • Pamatujte, že pokud nemáte stejnou banku jako já a chcete výklad přes víkend, tak se peníze strhnou v nejbližší pracovní den - tzn. třeba v pondělí. Teprve potom můžeme provést výklad.

 

 8. Kolik zaplatím, když si vyberu konzultaci přes Váš telefon?

  • Nabízím výklad prostřednictví telefonu v rámci ČR, kdy si dohodneme předem termín konzultace, Vy zaplatíte převodem na můj bankovní účet, pak teprve může proběhnout výklad (převod na bankovní účet trvá 1-3 pracovní dny). Zavolám Vám v předem dohodnutý čas na Váš telefon, který mi předem uvedete. Vy nic neplatíte za telefonické spojení - to je již v ceně výkladu.
  • Ceník výkladů přes telefon Vám sdělím na požádání.

 

 9.  Platí se nějaký poplatek, když konzultaci nezruším?

  • Objednávku konzultace můžete bez udání důvodu do 24 hodin před konzultací stornovat a to na e-mailu: info@vestirnaonline.cz či na čísle: +420 604 552 856.
  • Pokud ke stornování konzultace z Vaší strany do 24 hodin před konzultací nedojde, tak si účtujeme STORNO POPLATEK ve výši 50 % z domluvené částky (např. máte domluveno 60 min, se storno poplatkem obdržíte pouze 30 min). 

 

10. Až Vám peníze přijdou, ozvete se mi sama?

  • Jakmile odešlete platbu, dejte mi o tom vědět - buď na e-mail: info@vestirnaonline.cz nebo telefonicky (+420 604 552 856)
  • Vzhledem k velkému počtu klientů a různým způsobům výkladů bude jistější domluvit se takto než když mi odešlete platbu třeba za e-mailový výklad, ale nemáte jistotu, že mi přišel e-mail s informacemi o tom, že nějaký výklad vůbec chcete.

 

11. Jaké novinky ve Vašich službách nabízíte?

  • Telefonický výklad přes mobil či na pevnou linku - v rámci ČR, kdy Vám zavolám já na telefon v předem dohodnutý čas a po Vaší předchozí platbě. Cena telefonického spojení je již v ceně výkladu.

  • E-mailové výklady = stále rozšiřuji nabídku e-mailových výkladů - pokud zvolíte e-mailový výklad, tak si můžete vybrat z typu ,,Normal" a ,,Expres" - nabídku najdete v záložce E-mailové výklady

 

12. Může se stát, že výklad nevyšel nebo nevyjde?

 

13. Můžu Vám zavolat bez objednání a Vy mi hned pak odpovíte?

  • Zavolat mi můžete jen ohledně dotazů na ceny, zeptat se na způsoby výkladů a kvůli domluvě na termínu výkladu. 
  • Po sjednání termínu výkladu a připsané platbě volám každému klientovi já sama v předem určený čas.

 

14. Zůstanou sdělené informace jen mezi mnou a Vámi?

  • Chtěla bych tímto dotazem některým z vás sdělit, že nemusí mít obavy, že by se informace někdo dozvěděl, protože se řídím dodržováním zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací a jsem zaregistrována na Úřadě pro ochranu osobních údajů.
  • Více informací zde: http://www.vestirnaonline.cz/GDPR_-kartarske-zasady.html
  • Nikdo se nedozví, že jste mým klientem, pokud tedy tuto informaci nepředáte nějaké jiné osobě sami.

 

Po přečtení výše uvedených bodů se určitě neostýchejte mě kdykoliv kontaktovat

a zeptat se mě na ceny jednotlivých způsobů výkladů. Jsem tu pro Vás...

 
TOPlist
aktualizováno: 20.08.2018 21:45:44